«Дарын» республикалық ғылыми практикалық орталығы «Ғылым әлемін ашамыз» ғарыштық зерттеулер бойынша Халықаралық ғылыми  жарыстары (әрі қарай – ғылыми жарыстар) а.ж. 28-30 сәуір аралығында Астана қаласында өтетіні туралы хабарлайды.

Аймақтардың өтінімі бойынша ғылыми жарыстардың қорытынды кезеңіне   91 оқушы қатысады, әр аймақтан 5 жобадан (1 секцияға – 1 жоба;  2 мен 3 секцияға – 2 жобадан).

Ереже

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «Дарын» республикалық ғылыми-практикалық орталығы жыл сайын ғылым қызметкерлерінің күні және ғарышкерлер күні қарсаңында ғарыштық зерттеулер бойынша "Ғылым әлемін ашамыз" атты Халықаралық ғылыми  жарыстарын (әрі қарай - Ғылыми жарыстар) өткізіп келеді. Ғылыми жарыстар 2022 жылғы 05 - 06 мамыр аралығында онлайн форматта өткізіледі.

Ғылыми жарыстардың мақсаты – ғарыштық және ақпараттық технологиялар саласындағы оқушылардың зияткерлік әлеуетін анықтау және дамыту, отандық және әлемдік ғарышкерліктің жетістіктерін насихаттау, ғарыштық және ақпараттық технологиялар саласындағы халықаралық ынтымақтастықты ынталандыру.

Ғылыми жарыстардың қорытынды кезеңіне 161 жас зерттеушілердің авторлығымен 116 ғылыми жоба, оның ішінде 47 командалық және 69 жеке жұмыстар ұсынылды.

Ғылыми жарыстар кестеге сәйкес онлайн форматта 5 секция бойынша өткізіледі.

05 мамыр күні сағат 10.15-ден  13.00-ге дейін, 14.00-ден - 17.30-ға дейін:

1 секция.  "Ғарыштық техника және инфрақұрылым" – 19 жоба;

2 секция.  "Ғарыштық ақпараттық технологиялар және модельдеу" – 26 жоба;

3 секция.  "Экология және ғарыш қызметі" – 34 жоба;

05 мамыр күні сағат 10.15-ден  13.00-ге дейін:

4 секция. "Астрофизика және Ғаламның эволюциясы"  - 15 жоба;

5 секция.    "Күн жүйесі" – 22 жоба.

Жалпы жобаларға қатысқан 161 оқушының 116 проектінің ішінде  1 орынға иелеген 10 жоба, 2 орын – 15 жоба, 3 орын – 26 жоба.

Ғылыми жарыстардың қазылар алқасының шешімімен қорытынды кезеңнің жеңімпаздары мен жүлдегерлері ҚР БҒМ I,II,III дәрежелі дипломдарымен, алтын, күміс және қола медальдарымен марапатталады.

Жеңімпаздар тізімі ОМН